Wideomarketing
Żyjemy w kulturze, w której dominuje przekaz obrazkowy. Świat Internetu od co najmniej kilku lat bardzo mocno stawia na treści wideo.
Nie jestem zwolennikiem bezmyślnego podążania za trendami, ale z twardymi danymi trudno dyskutować. W 2019 roku 87% internautów oglądało treści wideo w Internecie co najmniej raz w tygodniu. W 2021 roku 82% ruchu w internecie było generowane przez treści wideo.
Dlatego w naszym kolejnym kroku, po zdobyciu umiejętności wystąpień publicznych, skupimy się na budowaniu Twojej marki osobistej poprzez publikację wartościowych treści wideo.
Przykładowe działania mogłyby obejmować między innymi:
– produkcję, publikację i promocję Twoich materiałów wideo w mediach społecznościowych;
– nagrania vlogów, wywiadów i wideowizytówek dla firmy i/ lub marki osobistej;
– obsługę i optymalizację kanału Twojej firmy i/ lub marki osobistej na YouTubie.
Jesteś gotowy sięgnąć po najbardziej skuteczną formę współczesnego marketingu? Nagrywamy vloga? A może wywiad z Twoim partnerem biznesowym? Mój adres mailowy jest do Twojej dyspozycji.